Pravne informacije

Planet Zoe d.o.o. za izdavačku djelatnost i usluge

Frausta Vrančića 12 (redakcija), 10410 Velika Gorica
upisano pri Trgovačkom sudu u Zagrebu, MBS 080694104
Član uprave i direktorica: Ilona Posokhova
Temeljni kapital: 20.000,00 kuna
MB 02508524, OIB 94859048874
IBAN HR4124840081105095585

 

Opći uvjeti poslovanja

Trgovačko društvo Planet Zoe d.o.o. (dalje u tekstu: Planet Zoe) nositelj je svih prava na internetskoj stranici planetzoe.hr. Putem navedene stranice Planet Zoe pruža uslugu prodaje putem svoje mrežne stranice (dalje u tekstu: Internetska knjižara Planet Zoe). Korištenjem usluge Internetske knjižare Planet Zoe i svih pridruženih stranica na planetzoe.hr domeni smatra se da su potrošači u svakom trenutku upoznati s ovim Uvjetima prodaje (dalje u tekstu: Uvjeti), te da ih u cijelosti razumiju i prihvaćaju. Ovi Uvjeti primjenjuju se na prava i obveze koja se odnose na kupnju proizvoda ili usluga putem Internetske knjižare Planet Zoe te prava i obveze koje proizlaze iz sklapanja Ugovora o prodaji na daljinu (dalje u tekstu: Ugovor) između potrošača kao krajnjeg kupca i Internetske knjižara Planet Zoe smatraju se sastavnim dijelom takvih ugovora.

Pružatelj usluge internetske prodaje putem Internetske knjižare Planet Zoe je:

Planet Zoe d.o.o.
F. Vrančića 12
10410 Velika Gorica
OIB 94859048874

Korisnike upućujemo da se prije kupnje upoznaju s ovim Uvjetima te da ih redovito provjeravaju kako bi bili upoznati sa svim pravima i obvezama. Planet Zoe pridržava pravo izmjene ovih Uvjeta u svako doba bez obveze prethodne najave te neće biti odgovoran ni za kakve moguće posljedice proizašle iz takvih promjena. Navedene promjene stupaju na snagu objavljivanjem na ovim internetskim stranicama.

Planet Zoe pridržava pravo ukidanja usluge i promjene sadržaja kao i ostalih usluga i podstranica koje su sastavni dio Internetske knjižare Planet Zoe u svako doba bez obveze prethodne najave te neće biti odgovorna ni za kakve moguće posljedice proizašle iz takvih promjena. Navedene promjene stupaju na snagu objavljivanjem na ovim internetskim stranicama.

Planet Zoe pridržava pravo promjene, ograničenja ili prestanak pružanja usluge Internetske knjižare Planet Zoe u svako doba bez obaveze prethodne najave, uključivo i djelomično ili može u potpunosti ograničiti pristup kao i pružanje određenih usluga korisnicima koji krše odredbe ovih Uvjeta te Općih uvjeta korištenja.

Korištenje usluga Internetska knjižara Planet Zoe odobrava se isključivo punoljetnim osobama. Uporaba i korištenje Internetska knjižara Planet Zoe od strane djece ili maloljetnih osoba nije dozvoljena, te su roditelji i/ili skrbnici dužni o tome voditi računa, u protivnom preuzimaju sva prava i obveze nastale takvim korištenjem, a Planet Zoe ne odgovara za eventualne posljedice takvog korištenja.

Kupljeni proizvodi koriste se na vlastitu odgovornost i isti se ne mogu smatrati zamjenom za liječničku, logopedsku, edukacijsko-rehabilitacijsku ili nutricionističku terapiju.

Planet Zoe se u potpunosti odriče bilo kakve odgovornosti za točnost i/ili potpunost svih informacija i sadržaja koji se nalaze na planetzoe.hr. Planet Zoe zadržava pravo pogreške u opisu i slici proizvoda.

Slike proizvoda na Internetskoj knjižari Planet Zoe su ilustrativne prirode. Slika koja ilustrira proizvod na internetskoj stranici planetzoe.hr ne mora u potpunosti odgovarati stvarnom izgledu i sadržaju proizvoda te kupac takve proizvode ne može reklamirati s te osnove. Planet Zoe će nastojati na web stranicama planetzoe.hr objavljivati točne i aktualne podatke, ali ne preuzima odgovornost za točnost i potpunost istih.

 
DOKUMENTI ZA PREUZIMANJE:
 

Zaštita osobnih podataka

Politika privatnosti i zaštita osobnih podataka

Drago nam je što ste pokazali zanimanje za našu web stranicu i naše knjige. Zaštita vaše privatnosti nam je vrlo važna. Pružit ćemo vam detaljne informacije o postupanju s vašim podacima na našoj web stranici. 

Prikupljanje, obrada i korištenje osobnih podataka

Naše stranice možete posjetiti bez davanja osobnih podataka. Bilježimo samo pristupne podatke kao što su na primjer: naziv vašeg davatelja internet usluga, stranica s koje nas posjećujete, vrsta pretraživača, broj posjeta, vrijeme provedeno na stranicama, nazive traženih datoteka. Ovi se podaci prikupljaju isključivo radi poboljšanja naše usluge i ne dopuštaju povezivanje s vama osobno. Podatke koji se automatski bilježe pristupom na web stranicu planetzoe.hr, a nisu osobni podaci imamo pravo koristiti isključivo radi ocjene posjećenosti web stranice i radi poboljšanja njezinog sadržaja i funkcionalnosti.

Ako ste se odlučili otvoriti kod nas Korisnički račun i/ili napraviti Narudžbu naših proizvoda, prikupit ćemo, obraditi i koristiti vaše osobne podatke u svrhu ispunjavanja ugovorne obaveze prema vama kao prema kupcu. Osobnim podacima u tom slučaju smatramo sve podatke kojima se utvrđuje identitet kupca (ime i prezime, adresa stanovanja, broj telefona i e-mail adresa) i koji su nužni za ispunjenje naših ugovornih obveza prema vama kao našem kupcu (adresa dostave, broj telefona za kontakt prilikom dostave). Vaše osobne podatke obrađivat će se u svrhu dostave naručenih artikala na adresu koju ste naveli u narudžbenici.

Zaštita vaših osobnih podataka znači da:

Nikada nećemo zloupotrijebiti vaše osobne podatke na bilo koji način. Obavezujemo se pružati zaštitu osobnim podacima kupaca.
Nećemo dostavljati niti razotkriti osobne podatke kupca trećoj osobi, osim u slučajevima u kojima tako izričito propisuje zakon i kada je to povezano s obradom Ugovora (Narudžbe) ili obračuna - kada ste nam to prethodno dozvolili. Kod obrade narudžbe naši suradnici (logističari, banka, pošta ili dostavna služba) dobivaju samo podatke potrebne za izvršenje i obradu vaše narudžbe. Podaci koje smo proslijedili našim suradnicima mogu se koristiti samo i isključivo za izvršenje zadanih obveza.

Sigurnost i čuvanje podataka

Poštujemo vašu privatnost i zato su vaši osobni podaci kod nas vrlo sigurni.  

Sve stranice naše internetske knjižare planetzoe.hr na kojima se obavlja razmjena povjerljivih podataka zaštićene su uporabom SSL sigurnosnog certifikata (128-bitna zaštita podataka). SSL zaštitno kodiranje je standardna tehnologija zaštite podataka koja omogućava sigurnu razmjenu podataka između vašeg preglednika i stranica planetzoe.hr.  Radi detaljnih informacija o sigurnosnom certifikatu koji koristimo možete kliknuti na znak "sigurno" u url traci.

Osobne podatke kupaca čuvamo u cloud bazama na sigurnim, respektabilnim serverima koji se nalaze u Republici Hrvatskoj i u Europskoj uniji i koji trajno poduzimaju sve potrebne mjere zaštite u skladu sa zakonima i odredbama Europske Unije. Najosjetljiviji podaci koje nam kupci ostavljaju - email adrese i lozinke za pristup korisničkom računu - kriptirani su (zaključani šifrom) te im treća strana ne može neovlašteno pristupiti. Osiguravamo naše web stranice i ostale sisteme tehničkim i organizacijskim mjerama protiv gubitka, uništavanja, pristupa, izmjena i širenja vaših podataka od strane neovlaštenih osoba. Uvijek biste trebali svoje osobne podatke čuvati i zatvoriti prozor preglednika kada završite komunikaciju s nama, pogotovo u slučaju kada računalo koristi više osoba.

Pohrana podataka se vrši na neodređeno vrijeme.

Planet Zoe d.o.o. kao jednu od mogućnosti plaćanja omogućuje plaćanje kreditnim karticama. Kupac koji želi platiti karticom ne daje podatke kartice našem poduzeću, nego isključivo banci (RBA banka) s kojom imamo ugovor o kartičnoj naplati. Kada odabarete način plaćanja kreditnom karticom, naša web stranica automatski vas preusmjerava u sigurnosti sustav RBA banke radi naplate. Planet Zoe d.o.o. ne uzima i ne pohranjuje nikakve podatke o kreditnim karticama svojih kupaca. Podatke svoje kartice razmjenjujete isključivo s ovlaštenom bankom, a mi nemamo pristupa tim podacima.

Pravo na informacije

Sukladno Zakonu o zaštiti osobnih podataka imate pravo na besplatne informacije o vašim pohranjenim podacima i pravo na ispravljanje, blokiranje ili brisanje tih podataka. Svi registrirani korisnici putem Prijave imaju pristup svom Korisničkom računu u kojem imaju uvid u svoje osobne podatke, mogućnost ispravka istih, uvid u sve svoje dosadašnje narudžbe, kao i mogućnost trajnog brisanja svog Korisničkog računa. Ako ste nam svoje osobne podatke svojevoljno ostavili kao neregistrirani kupac (slanjem narudžbenice bez registracije i/ili prijave), radi ostvarivanja prava na uvid u svoje podatke kontaktirajte nas putem email ili telefonski. Naše kontakte pronaći ćete ovdje.

Pravo na brisanje podataka

Kada korisnik obriše svoj korisnički račun, naš web sustav nam šalje obavijest o brisanju, nakon čega ćemo u zakonski propisanom roku obrisati osobne podatke korisnika iz baze kupaca, email adresara i adresara dostavne službe putem koje smo vam dostavljali naručene proizvode.  Ako ste nam svoje osobne podatke svojevoljno ostavili kao neregistrirani kupac (slanjem narudžbenice bez registracije i/ili prijave), radi ostvarivanja prava na zaborav podataka radi ostvarivanja prava na zaborav podataka uputite nas pismeni zahtjev (emailom ili preporučenim pismom putem pošte). Naše kontakte pronaći ćete ovdje. Nakon primanja takvog zahtjeva obrisat ćemo vaše osobne podatke iz baze kupaca i adresara.

Newsletter

Newsletter (elektronski informativni list o našim izdanjima) šaljemo isključivo onim korisnicima koji su to osobno zatražili (prijavili se za primanje newslettera). Ako ste se prijavili, a onda se predomislili, u svakom trenutku možete se odjaviti s naše emailing liste. Registirani korisnici imaju mogućnosti prijave/odjave u svom Korisničkom računu, a neregistrirani korisnici koji se svojevoljno prijavili za primanje newslettera mogu se odjaviti s liste primatelja emailom. U svim mailovima imate mogućnost odjave s liste primatelja. Molimo da prilikom prijave na newsletter ostavljate isključivo svoju email adresu i ni u kojem slučaju ne koristite adrese trećih osoba bez njihove izričite suglasnosti.

Korištenje kolačića (cookies)

Na našoj web stranici koristimo takozvane cookies - kolačiće. Kako bi ova web stranica radila ispravno te kako bismo bili u stanju vršiti daljnja unapređenja stranice u svrhu poboljšavanja vašeg iskustva pregledavanja, ova stranica mora na vaše računalo spremiti malenu količinu informacija (cookies). Ova nam pohrana pomaže u postavljanju i prilagođavanju naše web stranice vašim potrebama, tako da se vaši pojedini unosi memoriraju kako ih ne bi morali svaki puta ponovno ponavljati. Vaš preglednik vam omogućuje određene postavke korištenja kolačića. Kolačići se mogu i obrisati.

Privremeni kolačići - privremeni kolačići ili kolačići sesije uklanjaju se s računala po zatvaranju internetskog preglednika.
Stalni kolačići - stalni ili spremljeni kolačići ostaju na računalu nakon zatvaranja internetskog preglednika. Datum njihovog uklanjanja stavljen je u budućnost zbog prikladnosti. Pomoću njih web stranice pohranjuju podatke, kao što su ime za prijavu i zaporka, prepoznaju vas i vaše želje i prijašnje postavke.
Kako bi ste pregledali i prilagodili postavke kolačića, potražite pomoć na svojem pregledniku.

Korištenje Social Plugins (dodaci društvenih mreža)

Naša web stranica koristi takozvane Social Plugins (dodatke) društvenih mreža Facebook i Instagram, kojima upravljaju META Platforms Inc.,1601 S.California Ave, Palo Alto, CA 94304, USA i Meta Platforms Ireland Limited. Dodaci su označeni s Facebook i Instagram logom ili dodatkom »Facebook Social Plugin«. Ako ste korisnik Facebooka i/ili Instagrama, kada posjetite jednu od naših stranica koja ima takav dodatak, vaš preglednik vas povezuje s Facebook i Instagram serverima. Sadržaj dodatka se prenosi direktno od strane Facebooka na vaš preglednik i integrira se na web stranicu. Integriranjem dodataka, tvrtka Meta dobiva podatke o otvaranju određene stranice naše web ponude putem vašeg preglednika. Ako ste prijavljeni na Facebook ili Instagram profil, postoji mogućnost da društvena mreža poveže vaš posjet našoj web stranici s vašim profilom na toj mreži. Ako komunicirate s dodatkom tako što označite naš proizvod "Sviđa mi se", odgovarajuće se informacije također direktno šalju na Facebook server i pohranjuju. Tvrtka Meta može te informacije koristiti u reklamne svrhe, ispitivanje tržišta i za izradu svojih stranica. 

Ako ne želite da se Meta preko naše web stranice poveže s vašim Facebook i/ili Instagram profilom, morate se prije dolaska na našu web stranicu odjaviti sa svog profila na društvenoj mreži. Ako nemate Facebook ili Instagram profil, to se ne odnosi na vas.

Bilježenje Internet Protocol Address

Putem naše web stranice prikupljamo i bilježimo podatke o IP-adresi (Internet Protocol Address) korisnika. Činimo to za potrebe sistemskog administriranja, rješavanja kvarova, potvrde preuzimanja sadržaja ili unapređivanja tehničkih aspekata internetske usluge. Automatizirano bilježimo podatke o navikama korištenja Internetske knjižare Planet Zoe, od strane korisnika, među ostalim i zapisničku datoteku o posjećenosti određenih stranica i/ili sadržaja. Takve podatke koristimo isključivo u svrhu unapređivanja svoje usluge te prilagodbe i individualizacije promotivnih aktivnosti prema potrebama pojedinog korisnika. 

Sve naše online aktivnosti su u skladu s europskim zakonodavstvom (EU Uredbom broj 2016/679 - EU Regulation GDPR) i nacionalnim zakonodavstvom Republike Hrvatske.

 

Uvjeti prodaje

1. OPĆI UVJETI POSLOVANJA

Trgovačko društvo Planet Zoe d.o.o. (dalje u tekstu: Planet Zoe) nositelj je svih prava na internetskoj stranici planetzoe.hr. Putem navedene stranice Planet Zoe pruža uslugu prodaje putem svog servisa (dalje u tekstu: Internetska knjižara Planet Zoe). Korištenjem usluge Internetske knjižare Planet Zoe i svih pridruženih stranica i servisa na planetzoe.hr domeni smatra se da su potrošači u svakom trenutku upoznati s ovim Uvjetima prodaje (dalje u tekstu: Uvjeti), te da ih u cijelosti razumiju i prihvaćaju. Ovi Uvjeti primjenjuju se na prava i obveze koja se odnose na kupnju proizvoda ili usluga putem Internetske knjižare Planet Zoe te prava i obveze koje proizlaze iz sklapanja Ugovora o prodaji na daljinu (dalje u tekstu: Ugovor) između potrošača kao krajnjeg kupca i Internetske knjižara Planet Zoe smatraju se sastavnim dijelom takvih ugovora.

Pružatelj usluge internetske prodaje je izdavačka kuća:

Planet Zoe d.o.o.
F. Vrančića 12
10410 Velika Gorica
OIB 94859048874

Korisnike upućujemo da se prije kupnje upoznaju s ovim Uvjetima te da ih redovito provjeravaju kako bi bili upoznati sa svim pravima i obvezama. Planet Zoe pridržava pravo izmjene ovih Uvjeta u svako doba bez obveze prethodne najave te neće biti odgovoran ni za kakve moguće posljedice proizašle iz takvih promjena. Navedene promjene stupaju na snagu objavljivanjem na ovim internetskim stranicama.

 

2. UVJETI PRODAJE

I) Sklapanje Ugovora o prodaji

Ovi Uvjeti kao i pojedini uvjeti prodaje naznačeni uz informacije o određenim proizvodima predstavljaju ponudu za sklapanje Ugovora te korisnik kao kupac svojom registracijom, zaključivanjem narudžbe ili na drugi način utvrđen ovim Uvjetima iste prihvaća. Ugovor između korisnika i Planeta Zoe smatra se zaključenim u trenutku kada su korisniku poslani naručeni artikli.

Predmet i komercijalna svrha Ugovora je kupnja odabranog proizvoda putem Internetske knjižara Planet Zoe uz plaćanje odgovarajuće naknade – cijene toga proizvoda i usluge dostave istog. Ugovor se zaključuje sredstvima daljinske komunikacije (Ugovor sklopljen na daljinu) i to putem poruke da je narudžba korisniku poslana.

Prije nego ugovor stupi na snagu, korisnik prihvaća ponudu na jedan od sljedećih načina:

 - odabirom plaćanja i dovršenjem narudžbe kao registrirani korisnik,

ili

- odabirom plaćanja i dovršenjem narudžbe kao gost korisnik bez registracije.

Ugovor stupa na snagu u trenutku kada je korisniku poslana elektronička obavijest o tome da je narudžba poslana, odnosno prikupljena od strane dostavne službe.

Prodavatelj ima pravo odbiti sklapanje ugovora (po primitku narudžbe), odnosno raskinuti već sklopljeni ugovor, ako smatra da od strane Korisnika postoji mogućnost zlouporabe (ako je Koristik prethodno slao narudžbe koje bez valjanog razloga i objašnjenja nije preuzimao, odbijao, nije imao namjeru preuzeti, ili ako postoji mogućnost zlouporabe tuđih osobnih podataka).

 

II) FORMIRANJE CIJENA I POSTUPAK KUPNJE

Glavne karakteristike proizvoda, način uporabe, cijene, posebni popusti i pogodnosti, načini plaćanja i dostave odnose se na one koji su važeći u trenutku zaključene narudžbe. Navedeni podaci će biti naznačeni uz svaki proizvod i u košarici.

Ukupna cijena proizvoda (cijena proizvoda u koju je uključen iznos PDV-a i trošak dostave), vidljiva je u košarici za kupnju prije zaključenja narudžbe. Sve informacije o potvrdi kupnje temeljem narudžbe dostavit će se na adresu elektroničke pošte kupca navedenu u postupku narudžbe ili u košarici za kupnju pri unosu podataka prilikom zaključivanja narudžbe. Sve cijene su izražene u eurima (EUR). U sve cijene je uračunat PDV.

Potvrda o narudžbi stiže na elektroničku adresu kupca odmah po izvršenoj narudžbi. Potvrda se smatra ponudom za sklapanje Ugovora.

Ako kupac ne zaprimi obavijest o potvrdi narudžbe, postoji mogućnost da je pogrešno unio adresu svoje elektronske pošte. U tom slučaju molimo kupca da nas kontaktira na: narudzbe(et)planetzoe.hr ili na telefonski broj 01/6260289 kako bi naša služba za korisnike provjerila je li narudžba zaprimljena i poslala potvrdu o narudžbi, odnosno potvrdu o sklopljenom ugovoru.

Ako niste sigurni kako izvršiti kupnju, slobodno nas nazovite na broj 01/6260289 i mi ćemo pomoći ispuniti košaricu i dovršiti postupak naručivanja.

Telefonska linija 01/6260289 otvorena je radnim danima od 9 do 15 sati. U slučaju nemogućnosti javljanja na poziv (npr. ako upravo razgovaramo s drugim korisnikom), uzvratit ćemo vam poziv.

 

III) NAČINI PLAĆANJA

Plaćanje cijene proizvoda i troškova dostave može se izvršiti na jedan od sljedećih načina:

a) Plaćanje pouzećem. Prilikom primopredaje pošiljke dostavljaču se plaća cjelokupni iznos naznačen u računu i na paketu.

b) Plaćanje kreditnom karticom. Naručeni proizvodi mogu se platiti online MasterCard ili Visa karticom. Za Internetsku knjižaru Planet Zoe kartice prihvaća i obrađuje Raiffeisenbank Austria d.d. (RBA), e-ToMiTreba!! Elektronička trgovina. RBA je certificirana banka za prihvat kartica na internet prodajnim mjestima. e-ToMiTreba!! koristi SSL kriptiranje s 2048 bitnim ključem. Jamčimo sigurnost internetske kupovine zahvaljujući primjeni 3D sigurnosnih standardapropisanih od strane Visa Europe (Verified by Visa) i Mastercard Worldwide (Mastercard Secure Code). Podatke svoje kartice kupac unosi na stranici RBA banke u e-ToMiTreba!! sučelju za kartičnu naplatu.

c) Ponuda - Virman. Ovaj način plaćanja podrazumijeva plaćanje unaprijed na jedan od tri načina:

Općom uplatnicom. Proizvodi za koje je zaključena narudžba mogu se plaćati uplatom putem opće uplatnice u svim poslovnicama banaka, FINA-e ili uredima Hrvatske pošte. Nakon potvrde narudžbe, Planet Zoe prosljeđuje e-mailom podatke potrebne za plaćanje općom uplatnicom. Sve podatke je potrebno točno upisati u opću uplatnicu i izvršiti uplatu u roku.

- Plaćanje internet bankarstvom. Proizvodi za koje je zaključena narudžba mogu se plaćati putem internet bankarstva bilo koje banke u Republici Hrvatskoj i u drugim državama članicama Europske Unije u kojima je otvorena mogućnost takvog načina plaćanja. Uplate iz inozemnih banaka izvan Europske Unije (EU), banaka koje nemaju otvorene poslovnice u Republici Hrvatskoj, te s računa koji nisu otvoreni u RH i EU, ne primamo. Nakon potvrde narudžbe, Planet Zoe prosljeđuje e-mailom sve potrebne podatke za izvršenje plaćanja. Ponuda vrijedi 5 dana od dana izdavanja.

- Plaćanje po ponudi/predračunu. Pravne osobe mogu plaćati predračunom. Nakon potvrde narudžbe, Planet Zoe na navedenu e-mail adresu kupca dostavlja ponudu/predračun. Nakon primitka uplate pokreće se postupak isporuke.
 

IZJAVA O KONVERZIJI:

Starting from 01/01/2023 all payments will be effected in EURO currency. The amount your credit card account will be charged for is obtained through the conversion of the price in your local currency into Euro according to the current exchange rate of the Croatian National bank. When charging your credit card, the same amount is converted into your local currency according to the exchange rate of credit card associations. As a result of this conversion there is a possibility of a slight difference from the original price stated in our web site.
 

IV) DOSTAVA, TROŠAK DOSTAVE, ROK ISPORUKE

Trošak dostave obračunava se automatski prilikom kupnje proizvoda. Kupcu se izdaje račun na kojem se nalazi pojedinačna i ukupna cijena kupljenih proizvoda te cijena dostave, s iskazanim porezom na dodanu vrijednost (PDV).

Trošak dostave bit će iskazan u košarici uz ukupnu cijenu proizvoda.

Trošak dostave na području Republike Hrvatske iznosi 4 € bez obzira na težinu, volumen ili adresu kupca (osim za područja izvan zone naše dostave).

Za iznos narudžbe od 39 € naviše trošak dostave na području Republike Hrvatske u cijelosti snosi Planet Zoe.

Rok je isporuke proizvoda na području cijele Republike Hrvatske 2 do 7 radnih dana od dana zaključene narudžbe, izuzev proizvoda s posebnom napomenom. Dostavu vršimo dostavnim službama GLS i Overseas Express, osim na pojedine jako udaljene otoke ili slabo dostupna pogranična mjesta kamo dostavna služba ne vrši isporuku. Popis otoka na koje se vrši dostava i raspored vožnje (dane dostave) može provjeriti na mrežnim stranicama dostavne službe.

U rokove isporuke ne računaju se:

- dan prijama narudžbe;
- vrijeme kašnjenja zbog netočne i nepotpune adrese primatelja;
- vrijeme kašnjenja zbog više sile, kvara dostavnog vozila ili zastoja u prometu nastalog bez krivnje Planeta Zoe;
- subote i nedjelje, te praznici i blagdani po hrvatskim propisima.

Radno vrijeme službe za zaprimanje narudžbi je od ponedjeljka do petka od 9.00 do 15.00 sati, a dostave trećom osobom (dostavne službe, pošta) u skladu s njezinim radnim vremenom. Zbog više sile (kvar dostavnog vozila, vremenska nepogoda na ruti, zatvorena cesta i sl.) povremeno zna doći do kraćeg kašnjenja isporuke, za što odgovornost preuzima dostavna služba koja sa svoje strane nastoji što brže i kvalitetnije obaviti isporuku.

U slučaju promjene roka dostave ili bilo koje druge važne okolnosti za izvršenje narudžbe, kupca će obavijestiti naša služba za korisnike.

Ograničenja u dostavi:

Dostavu vršimo u sva kopnena mjesta na teritoriju Republike Hrvatske i na 14 najvećih otoka.

Otoci na koje redovno dostavljamo su: Krk, Cres, Lošinj, Rab, Murter, Korčula, Pelješac, Vir, Pag, Hvar, Brač, Vis, Pašman, Ugljan. Na ostale otoke dostavu ne vršimo. 



V) Jednostrani raskid Ugovora o prodaji

Povodom sklapanja Ugovora, korisniku će biti dostavljena potvrda o sklopljenom Ugovoru (potvrda o izvršenoj narudžbi koja sadži sve podatke), odnosno predugovorne obavijesti sukladno članku 60. Zakona o zaštiti potrošača (NN 19/22), kao i poveznica na Uvjete.

Potrošač ima pravo, ne navodeći razloge za to, jednostrano raskinuti ugovor sklopljen izvan poslovnih prostorija ili sklopljen na daljinu od dana njegova sklapanja, a najkasnije u roku od 14 dana, odnosno iskoristiti svoje pravo na jednostrani raskid ugovora iz članka 79. Zakona o zaštiti potrošača nakon što je postavio zahtjev u skladu s člankom 68. ili člankom 77.

U slučaju sklapanja ugovora o kupoprodaji, rok započinje teći od dana kada je potrošaču ili trećoj osobi određenoj od strane potrošača, a koja nije prijevoznik, roba koja čini predmet ugovora predana u posjed.

Ako je jednom narudžbom naručio više komada robe koji trebaju biti isporučeni odvojeno odnosno ako je riječ o robi koja se dostavlja u više komada ili više pošiljki, rok iz stavka 1. ovoga članka započinje teći od dana kada je potrošaču ili trećoj osobi određenoj od strane potrošača, a koja nije prijevoznik, predan u posjed zadnji komad ili zadnja pošiljka robe.

Potrošač je dužan prije isteka roka za jednostrani raskid ugovora iz članka 79. Zakona obavijestiti trgovca o svojoj odluci da raskine ugovor, i to putem Obrasca za jednostrani raskid ugovora ili putem bilo koje druge nedvosmislene izjave kojom izražava svoju volju da raskine ugovor.

Potrošač ne može se koristiti pravom na jednostrani raskid ugovora iz članka 79. Zakona o zaštiti potrošača, u slučajevima u kojima je temeljem članka 86. toga Zakona to pravo isključeno odnosno o pretpostavkama pod kojima potrošač gubi pravo na jednostrani raskid ugovora.

Da bi korisnik mogao ostvariti pravo na jednostrani raskid Ugovora, mora obavijestiti Planet Zoe o svojoj odluci o jednostranom raskidu Ugovora prije isteka roka i to nedvosmislenom izjavom poslanom poštom (Planet Zoe d.o.o., F. Vrančića 12, 10410 Velika Gorica) ili elektroničkom poštom na narudzbe@planetzoe.hr, u kojoj ćete navesti svoje ime i prezime, adresu, broj telefona, ili adresu elektroničke pošte, broj računa/narudžbe, a može koristiti i navedeni pisani obrazac za jednostrani raskid Ugovora.

Također, Obrazac za jednostrani raskid Ugovora korisnik može elektronički ili pisanim putem ispuniti i poslati Planetu Zoe koji će bez odgađanja dostaviti potvrdu primitka obavijesti o jednostranom raskidu Ugovora elektroničkom poštom. Obrazac možete preuzeti ovdje.

Rok za jednostrani raskid Ugovora iznosi 14 (četrnaest) dana od dana kada je korisniku ili trećoj osobi koju je korisnik odredio, a koja nije prijevoznik, roba koja je predmet Ugovora predana u posjed, odnosno u slučaju usluge, od sklapanja Ugovora.

Ako korisnik jednostrano raskine Ugovor, izvršit će mu se povrat sredstava koji je od njega primljen bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 (četrnaest) dana od dana kada Planet Zoe zaprimi korisnikovu odluku o jednostranom raskidu Ugovora, osim ukoliko je korisnik odabrao drugu vrstu isporuke. Povrat novca bit će izvršen na isti način na koji je korisnik izvršio uplatu. U slučaju da korisnik pristaje na drugi način povrata plaćenog iznosa, ne snosi nikakve troškove u odnosu na povrat. Povrat novca Planet Zoe može izvršiti tek nakon što mu roba bude vraćena u stanju kakvom ju je korisnik zaprimio.

Korisnik je dužan robu dobro zapakirati i preporučenom poštom poslati na adresu skladišta s kojeg je pošiljka poslana, a to je Domus Cargo (Planet Zoe), Velika cesta 33, 10020 Zagreb-Odra, bez nepotrebnog odgađanja, a u svakom slučaju najkasnije u roku od 14 (četrnaest) dana od dana od primitka pošiljke. Izravne troškove povrata robe korisnik snosi sam. Korisnika se moli da prije raskida Ugovora nazove na broj telefona 01/6260-289 ili se javi na narudzbe(et)planetzoe.hr kako bi mu bio objašnjen postupak vraćanja robe.

Korisnik je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe. U slučaju oštećenja originalne ambalaže iznos povrata bit će umanjen za postotak sukladan vrijednosti robe.

Ako je na zahtjev korisnika izvršavanje usluge započelo tijekom roka za jednostrani raskid Ugovora, korisnik je dužan platiti Planetu Zoe iznos koji je razmjeran onom što je isporučeno do trenutka kada je korisnik obavijestio Planet Zoe o jednostranom raskidu Ugovora.

Prodavatelj ima pravo odbiti sklapanje ugovora, odnosno raskinuti već sklopljeni ugovor (po primitku narudžbe) ako smatra da od strane Korisnika postoji mogućnost zlouporabe: ako je Koristik prethodno slao narudžbe koje bez valjanog razloga i objašnjenja nije preuzimao, nije imao namjeru preuzeti, ili ako postoji mogućnost zlouporabe tuđih podataka i ostali razlozi.

 

VI) Reklamacije i zamjena proizvoda

Kupac ima pravo na zamjenu isporučenih proizvoda u slučaju kada je isporučen proizvod koji nije naručen ili ako je riječ o proizvodu s kvalitativnim nedostacima (u slučaju knjiga tu su, na primjer, pomiješani arci, ispušteni arci, neotisnute stranice). Proizvod zajedno s izvornim računom treba vratiti Prodavatelju. Troškove zamjene artikla s kvalitativnim nedostacima snosi Prodavatelj. To radimo tako što u dogovoru s vama pošaljemo kurira dostavne službe koji će preuzeti paket s neispravnom knjigom i dostaviti vam ispravan primjerak.

Reklamacije vezane za nedostatke proizvoda te svi ostali prigovori mogu se izjaviti u usmenoj ili pismenoj formi putem:

- telefona: 01/6260-289 radnim danima od 9 do 15 sati

- e-mail adrese: narudzbe(et)planetzoe.hr

- pošte na adresu: Planet Zoe d.o.o., F. Vrančića 12, 10410 Velika Gorica.


U slučaju opravdane reklamacije omogućuje se raskid Ugovora uz povrat uplaćenog iznosa ili zamjena proizvoda. Ako se radi o oštećenju i/ili neispravnosti isporučene robe, kupac treba poslati fotografiju navedene reklamacije kako bi se ista uvažila na temelju fizičkog dokaza. Ako se utvrdi da je reklamacija opravdana te da kupac nije utjecao na neispravnost, oštećenje ili bilo kakav nedostatak robe, prikup reklamirane neispravne ili pogrešno isporučene robe Planet Zoe vrši o svom trošku. U slučaju opravdane reklamacije trošak zamjene proizvoda s novim u cijelosti snosi Planet Zoe.

U slučaju spora oko opravdanosti reklamacije i/ili načina na koji je proizvod vraćen (proizvod mora biti nekorišten, u nepromijenjenoj količini te u originalnoj ambalaži, uz predočen originalni račun) proizvod će se dati na vještačenje vještaku ili stručnoj pravnoj osobi. U slučaju da se vještačenjem utvrdi opravdanost reklamacije, sav trošak zamjene proizvoda snosi Planet Zoe, a u slučaju neopravdane reklamacije trošak će snositi kupac.

Ako ste pronašli nedostatak (gore navedeni primjeri) u knjizi čiji je nakladnik Planet Zoe, ali ste je kupili na drugom prodajnom mjestu (kod drugog Prodavatelja), raskid ugovora, povrat i zamjenu izvršava Prodavatelj koji vam je knjigu prodao i čiji račun ste primili. Molimo da se u zakonskom roku obratite prodavatelju čiji su podaci navedeni na računu.

 

3. SIGURNOST I ZAŠTITA OSOBNIH PODATAKA

Sigurnost vaših osobnih podataka nam je izuzetno važna. Našu kompletnu i detaljnu Politiku privatnosti i zaštite osobnih podataka pročitajte na linku: ZAŠTITA OSOBNIH PODATAKA.

 

4. KOMUNIKACIJA S KORISNICIMA

Registracijom i kupovinom dajete suglasnost da vas Planet Zoe može kontaktirati putem elektroničke pošte ili telefonski, isključivo u potrebi prikupa dodatnih nepotpunih podataka nužnih za izvršenje i dostavu vaše narudžbe. Prijavom na Newsletter daje se suglasnost da vas Planet Zoe može obaviještavati o promjenama ili dodavanja sadržaja stranicama, popustima, akcijama, proizvodima ili promjeni načina pružanja usluge. Korisnik može u svakom trenutku opozvati navedenu suglasnost.

 

5. "COOKIE" - KOLAČIĆI
 

Planetzoe.hr koristi "cookie" kao identifikator sesije, odnosno "cookie" sadrži tzv. "session id", kako bi se osiguralo da tijekom trajanja sesije planetzoe.hr prepoznaje i pamti korisnikov preglednik (browser), a samim time i korisnika, te na taj način omogući kupnju.

 

6. OSTALE ODREDBE

Planet Zoe pridržava pravo ukidanja usluge, isključivanja pojedinog artikla iz ponude i promjene sadržaja kao i ostalih usluga i podstranica koje su sastavni dio mrežnih stranica Planeta Zoe u svako doba bez obveze prethodne najave te neće biti odgovorna ni za kakve moguće posljedice proizašle iz takvih promjena. Navedene promjene stupaju na snagu objavljivanjem na ovim internetskim stranicama.

Planet Zoe pridržava pravo promjene, ograničenja ili prestanak pružanja usluge u svako doba bez obaveze prethodne najave, uključivo i djelomično ili može u potpunosti ograničiti pristup kao i pružanje određenih usluga korisnicima koji krše odredbe ovih Uvjeta te Općih uvjeta korištenja.

Korištenje usluga Planet Zoe odobrava se isključivo punoljetnim osobama. Uporaba i korištenje mrežnih stranica Planet Zoe od strane djece ili maloljetnih osoba nije dozvoljena, te su roditelji i/ili skrbnici dužni o tome voditi računa, u protivnom preuzimaju sva prava i obveze nastale takvim korištenjem, a Planet Zoe ne odgovara za eventualne posljedice takvog korištenja.

Kupljeni proizvodi koriste se na vlastitu odgovornost i isti se ne mogu smatrati zamjenom za liječničku pomoć, logopedsku, nutricionističku terapiju ni edukacijsko-rehabilitacijsku terapiju.

Planet Zoe se u potpunosti odriče bilo kakve odgovornosti za točnost i/ili potpunost svih informacija i sadržaja koji se nalaze na planetzoe.hr. Planet Zoe zadržava pravo pogreške u opisu i slici proizvoda.

Slike proizvoda na mrežnim stranicama Planeta Zoe su ilustrativne prirode. Slika koja ilustrira proizvod ne mora u potpunosti odgovarati stvarnom izgledu i sadržaju proizvoda te kupac takve proizvode ne može reklamirati s te osnove. Planet Zoe će nastojati na web stranicama planetzoe.hr objavljivati točne i aktualne podatke, ali ne preuzima odgovornost za točnost i potpunost istih.

Usluge koje Vam pruža Planet Zoe ne uključuju troškove koje snosite koristeći računalnu opremu i drugu elektroničku opremu (elektroničke uređaje) te usluge za pristup našim stranicama. Planet Zoe nije odgovoran za troškove telefona, podatkovnog prometa ili bilo koje druge troškove do kojih može doći prilikom narudžbe ili pregledavanja/pretraživanja internetskih stranica.

Ispričavamo se za mogućih povremenih pogrešaka u sustavu. Ako uočite pogrešku u radu mrežnih stranica Planeta Zoe, molimo da o tome obavijestite našu službu za korisnike. Pogrešku ćemo proslijediti našem webmasteru koji će je nastojati otkloniti u najkraćem roku. Planet Zoe d.o.o. ne snosi odgovornost za tehničke pogreške u radu internetskog programa te ih smatra višom silom.

Za sve upite ili nejasnoće možete nas kontaktirati preko  e-pošte: narudzbe(et)planetzoe.hr ili telefonski +385-1-6260-289. Zahvaljujemo Vam na razumijevanju i suradnji!

 

Načini plaćanja

Plaćanje cijene proizvoda i troškova dostave može se izvršiti na jedan od sljedećih načina:

a) Plaćanje pouzećem. Prilikom primopredaje pošiljke dostavljaču se plaća cjelokupni iznos naznačen u računu.

b) Plaćanje kreditnom ili debitnom karticom. Naručeni proizvodi mogu se platiti online MasterCard ili Visa karticom. Za Internetsku knjižaru Planet Zoe kartice prihvaća i obrađuje Raiffeisenbank Austria d.d. (RBA), e-ToMiTreba!! Elektronička trgovina. RBA je certificirana banka za prihvat kartica na internet prodajnim mjestima. e-ToMiTreba!! koristi SSL kriptiranje s 2048 bitnim ključem. Jamčimo sigurnost internetske kupovine zahvaljujući primjeni 3D sigurnosnih standardapropisanih od strane Visa Europe (Verified by Visa) i Mastercard Worldwide (Mastercard Secure Code). Podatke svoje kartice kupac unosi na stranici RBA banke u e-ToMiTreba!! sučelju za sigurnu kartičnu naplatu.

c) Plaćanje po ponudi (na transakcijski račun). Ovaj način plaćanja podrazumijeva plaćanje unaprijed na jedan od tri načina:

- Općom uplatnicom. Proizvodi za koje je zaključena narudžba mogu se plaćati uplatom putem opće uplatnice u svim poslovnicama domaćih banaka, FINA-e ili uredima Hrvatske pošte. Nakon potvrde narudžbe, Planet Zoe prosljeđuje e-mailom podatke potrebne za plaćanje općom uplatnicom. Sve podatke je potrebno točno upisati u opću uplatnicu i izvršiti uplatu u roku.

- Plaćanje internet bankarstvom. Proizvodi za koje je zaključena narudžba mogu se plaćati putem internet bankarstva bilo koje domaće banke u kojoj je otvorena mogućnost takvog načina plaćanja. Nakon potvrde narudžbe, Planet Zoe prosljeđuje e-mailom sve potrebne podatke za izvršenje plaćanja. Prihvaćamo isključivo uplate izvršene s tekućih računa otvorenih u domaćim bankama, odnosno u bankama koje se nalaze u Republici Hrvatskoj. Rok plaćanja je 5 dana od datuma na ponudi.

- Plaćanje po ponudi/predračunu. Pravne osobe mogu plaćati predračunom. Nakon potvrde narudžbe, Planet Zoe na navedenu e-mail adresu kupca dostavlja ponudu/predračun. Nakon primitka uplate pokreće se postupak isporuke. Prihvaćamo isključivo uplate izvršene s poslovnih računa otvorenih u domaćim bankama, odnosno u bankama koje se nalaze u Republici Hrvatskoj.


IZJAVA O KONVERZIJI:

All payments will be effected in Croatian currency. The amount your credit card account will be charged for is obtained through the conversion of the price in Euro into Croatian kuna according to the current exchange rate of the Croatian National bank. When charging your credit card, the same amount is converted into your local currency according to the exchange rate of credit card associations. As a result of this conversion there is a possibility of a slight difference from the original price stated in our web site.

 

Uvjeti dostave

Trošak dostave:

Trošak dostave obračunava se automatski prilikom kupnje proizvoda. Kupcu se izdaje račun na kojem se nalazi pojedinačna i ukupna cijena kupljenih proizvoda te cijena dostave.

Trošak dostave bit će iskazan u košarici uz ukupnu cijenu proizvoda.

Trošak dostave na području Republike Hrvatske iznosi 4 €, bez obzira na težinu, volumen ili adresu kupca.

Za iznos narudžbe od 39 € naviše trošak dostave na području Republike Hrvatske u cijelosti snosi Planet Zoe.


Rok je isporuke:

Rok isporuke proizvoda na području cijele Republike Hrvatske 2 do 7 radnih dana od dana zaključene narudžbe, izuzev proizvoda s posebnom napomenom. Dostavu vršimo dostavnim službama GLS i Overseas Express, osim na pojedine udaljene otoke, kao i slabo dostupna pogranična mjesta kamo dostavne službe ne vrše dostavu.

U rokove isporuke ne računaju se:

- dan prijama narudžbe;
- vrijeme kašnjenja zbog netočne i nepotpune adrese primatelja;
- vrijeme kašnjenja zbog više sile ili zastoja u prometu, kvara dostavnog vozila nastalog bez krivnje prodavatelja;
- subote i nedjelje, te praznici i blagdani po hrvatskim propisima.


Ograničenja u dostavi:

Dostavu vršimo u sva kopnena mjesta na teritoriju Republike Hrvatske i na 14 najvećih otoka.

Otoci na koje redovno dostavljamo su: Krk, Cres, Lošinj, Rab, Murter, Korčula, Pelješac, Vir, Pag, Hvar, Brač, Vis, Pašman, Ugljan.

* * *

Radno vrijeme službe za zaprimanje online narudžbi jest od ponedjeljka do petka od 9.00 do 15.00 sati, a u slučaju dostave trećom osobom u skladu s njezinim radnim vremenom. Zbog više sile (kvar dostavnog vozila, vremenska nepogoda, gubitak ili oštećenje pošiljke i sl.) povremeno zna doći do kraćeg kašnjenja isporuke, za što odgovornost preuzima dostavna služba koja sa svoje strane nastoji što brže i kvalitetnije obaviti isporuku.

U slučaju promjene roka dostave ili bilo koje druge važne okolnosti za izvršenje narudžbe, kupca će obavijestiti naša služba za korisnike.

 

Predugovorne obavijesti

U skladu s čl. 60 Zakona o zaštiti potrošača (NN, 19/22), Planet Zoe d.o.o. daje potrošačima sljedeće obavijesti:

Naziv i sjedište trgovca: Planet Zoe d.o.o., Fausta Vrančića 12, Velika Gorica, OIB: 94859048874, tel. 01 6255498, 6260289, email: narudzbe(et)planetzoe(točka)com

Na mrežnim stranicama Planet Zoe d.o.o. i u pisanim narudžbenicama navedena su glavna obilježja robe koja je predmet kupoprodaje, kao i iznos maloprodajne cijene.

Troškove dostave za robu koju potrošač naruči korištenjem sredstava daljinske komunikacije snosi potrošač u iznosu 4 eura za narudžbe unutar teritorija Republike Hrvatske čija je vrijednost do 39 eura, a prodavatelj za narudžbe u iznosu iznad 39 eura.

Robu naručenu sredstvima daljinske komunikacije potrošač je dužan platiti virmanski po ponudi u roku od 5 radnih dana od dana narudžbe; pouzećem prilikom primopredaje paketa.

Naručenu robu Planet Zoe d.o.o. će isporučiti potrošaču putem pružatelja poštanskih usluga bez odgađanja, uobičajeno u roku do 7 dana, a najkasnije u roku od 30 od dana primitka narudžbe, a ako isporuku ne može izvršiti u navedenom roku, o tome će obavijestiti potrošača, koji može ostaviti naknadni rok za isporuku ili pisanim putem izjaviti da raskida ugovor.

Ugovor prestaje važiti ispunjenjem ugovornih obveza ugovornih strana u rokovima određenim ovom obaviješću ili raskidom u skladu s ovom obaviješću i zakonom.

Planet Zoe d.o.o. odgovara za materijalne nedostatke robe u skladu sa Zakonom o obveznim odnosima.

Ova obavijest odnosi se na ugovore o kupoprodaji robe i na ugovore koji za predmet imaju digitalni sadržaj koji se ne isporučuje na tjelesnom mediju (kao prilog tiskanom djelu ili samostalni predmet kupoprodaje).

Ako je predmet ugovora digitalni sadržaj koji se ne isporučuje na tjelesnom mediju, potrošač dobiva korisnički kod koji mu omogućuje pristup digitalnom sadržaju online i može ga instalirati na dva različita operativna sustava: Windows 7, 8, 10 ili Mac OS i android (minimalna verzija 2.3). Detaljne funkcionalnosti digitalnog sadržaja, zaštita autorskih prava, tehnička podrška i drugo, sadržani su u ugovoru koji potrošač sklapa s trgovcem aktiviranjem korisničkoga koda.

Prema članku 81. stavku 1. Zakona o zaštiti potrošača, potrošač ima pravo na jednostrani raskid ugovora, bez navođenja razloga, u roku od 14 dana od dana kada je potrošaču ili trećoj osobi određenoj od strane potrošača roba predana u posjed. Da bi mogao ostvariti pravo na jednostrani raskid ugovora, potrošač mora obavijestiti Planet Zoe d.o.o.  o svojoj odluci o jednostranom raskidu ugovora prije isteka roka i to putem Obrasca za jednostrani raskid ugovora koji se nalazi na mrežnoj stranici trgovca ili putem bilo koje druge nedvosmislene izjave kojom izražava svoju volju da raskine ugovor, poslane poštom, telefaksom ili elektroničkom poštom (u kojoj su navedeni ime i prezime, adresa, broj telefona, telefaksa i adresa elektroničke pošte, te ugovor/narudžba koji potrošač raskida). U slučaju jednostranog raskida ugovora potrošač snosi izravne troškove povrata robe, i dužan je vratiti robu Planetu Zoe d.o.o. neoštećenu, bez nepotrebnog odgađanja, putem pružatelja poštanskih usluga, zajedno s računom, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je uputio odluku o jednostranom raskidu ugovora trgovcu. Smatra se da je potrošač izvršio svoju obvezu na vrijeme ako je prije isteka naprijed navedenog roka poslao robu trgovcu. Potrošač je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe. U slučaju jednostranog raskida ugovora elektroničkim putem Planet Zoe d.o.o. će bez odgađanja poslati potrošaču pisanu potvrdu o primitku izjave o raskidu.

Planet Zoe d.o.o. dužan je bez odgađanja, a najduže u roku od 14 dana od dana zaprimanja obavijesti potrošača o jednostranom raskidu ugovora, vratiti potrošaču iznos plaćen za robu, ali ne prije nego što mu roba bude vraćena. Povrat novca bit će izvršen uplatom na račun potrošača. U slučaju da je roba koju potrošač vraća oštećena i nije za daljnju prodaju Planet Zoe d.o.o. nije obvezan prihvatiti povrat takve robe. U slučaju da je robi rukovanjem potrošača umanjena vrijednost, Planet Zoe d.o.o. ima pravo na razmjerno umanjenje iznosa koji vraća potrošaču.

Potrošač nema pravo na jednostrani raskid ugovora u slučajevima iz čl. 86 Zakona o zaštiti potrošača (NN 19/22), tj. ako je predmet ugovora isporuka digitalnog sadržaja koji nije isporučen na tjelesnom mediju, a ispunjenje ugovora je započelo uz izričit pristanak potrošača, te uz potvrdu potrošača da je upoznat s činjenicom da će time izgubiti pravo na jednostrani raskid ugovora, kao i svim ostalim slučajevima iz čl. 86. Zakona o zaštiti potrošača.

Potrošač ima pravo podnijeti pritužbu – pisani prigovor u poslovnom prostoru Planet Zoe d.o.o. ili putem pošte na naprijed navedenu adresu ili na e-mail: narudzbe(et)planetzoe(točka)hr. Planet Zoe d.o.o. odgovorit će na pritužbu u roku od 15 dana od dana primitka.

U slučaju spora potrošač i Planet Zoe d.o.o. isti će pokušati riješiti mirnim putem, na način da je potrošač koji nije zadovoljan pisanim odgovorom na podneseni prigovor/pritužbu, u daljnjem roku od 15 dana dužan podnijeti pisani zahtjev za mirno rješenje spora Službi za reklamacije, putem pošte ili na e-mail. Ako se spor između potrošača i Planet Zoe d.o.o. ne riješi na navedeni način u roku od 15 dana od primitka zahtjeva za mirno rješenje, ili je potrošač nezadovoljan pisanim očitovanjem trgovca, potrošač je ovlašten podnijeti tužbu.

Potrošač klikom na „Naručujem“ izričito potvrđuje sljedeće:
da ispunjenje ugovora započinje uz njegov izričiti prethodni pristanak u slučajevima propisanim Zakonom o zaštiti potrošača, da je obaviješten o pravu na jednostrani raskid ugovora, da su mu upute i obrazac za jednostrani raskid ugovora dostupni na ovoj mrežnoj stranici, te se smatra da su mu predane da prihvaća odredbe ove obavijesti kao sastavnog dijela ugovora o kupoprodaji.

 

Prigovori potrošača

ZAŠTITA POTROŠAČA

ZAKON O ZAŠTITI POTROŠAČA

Planet Zoe d.o.o. djeluje sukladno Zakonu o zaštiti potrošača (NN 19/22), zakonu Republike Hrvatske kojim se štite osnovna prava potrošača pri kupnji proizvoda i usluga. 'Prodavatelj' je u nastavku teksta webshop planetzoe.hr (tvrtka Planet Zoe d.o.o.), a 'Kupac' bilo koji posjetitelj koji je izvršio narudžbu u navedenom shopu i platio proizvod.


Obavijest o načinu podnošenja pisanog prigovora potrošača

U skladu s najboljom i poštenom poslovnom praksom, te sukladno čl. 10 Zakona o zaštiti potrošača, obaviještavamo kupce da pisani prigovor kojim iznose svoje nezadovoljstvo u odnosu na kupljeni proizvod ili pruženu uslugu mogu dostaviti poštanskim putem na adresu: Fausta Vrančića 12, Velika Gorica, 10410, odnosno putem elektroničke pošte na adresu narudzbe@planetzoe.hr.
Prodavatelj će bez odgađanja obavijestiti Kupca o zaprimljenom prigovoru. Na sve prigovore Prodavatelj će odgovoriti najkasnije u roku od 15 dana od dana zaprimljenog prigovora. Kako bi Prodavatelj sukladno članku 10. Zakona o zaštiti potrošača potvrdio primitak pisanog prigovora, a zatim i na isti odgovorio, Kupac treba navesti točne podatke za primitak istoga.
Ukoliko je kupac pravna osoba, na njega se ne odnose pravila o zaštiti potrošača propisana ovim Općim uvjetima poslovanja i Zakonom o zaštiti potrošača.

Kvaliteta proizvoda

Prodavatelj jamči kvalitetu proizvoda koju jamči proizvođač proizvoda. Izdavačka kuća Planet Zoe objavljuje knjige domaćih i inozemnih autora u dobroj volji. Preuzimamo odgovornost za materijalne nedostatke na proizvodu. Ne snosimo odgovornost za sadržaj autorskog teksta i ilustracije, koje smo odabrali u dobroj volji i u točnosti preveli i objavili onako kako su nam predani od strane autora, ilustratora ili drugog vlasnika autorskih prava. Obaviještavamo kupce da primjedbe vezane za autorski sadržaj knjige, odnosno nematerijalni tj. intelektualni dio, šaljete autoru, odnosno ilustratoru, a ne izdavaču ili trgovcu. Prodavatelj prima prigovore i reklamacije isključivo povezane s materijalnom kvalitetom proizvoda i tiskarskim nedostacima. Reklamacije na autorski sadržaj naših knjiga ne primamo.

Odgovornost za materijalne nedostatke

Prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke proizvoda sukladno Zakonu o obveznim odnosima (članci 400-422). Prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke stvari koje je ona imala u trenutku prijelaza rizika na Kupca, bez obzira je li mu to bilo poznato. Prodavatelj odgovara i za one materijalne nedostatke koji se pojave nakon prijelaza rizika na Kupca ako su posljedica uzroka koji je postojao prije toga. U slučaju kada je isporučen proizvod koji nije naručen ili ako je riječ o proizvodu s materijalnim nedostacima (oštećenje ovitka, pomiješani arci, ispušteni arci, neotisnute stranice i dr.) Kupac ima pravo na zamjenu proizvoda. Kupac u tom slučaju treba se odmah po primitku javiti Prodavatelju. Troškove zamjene snosi Prodavatelj. Prodavatelj u zakonskom roku odgovara za proizvode kupljene u webshopu planetzoe.hr, za što kao dokaz kupnje postoji izdani račun.

Prodavatelj ne odgovara za neznatan materijalni nedostatak. Materijalni nedostatak postoji:

  • ako stvar nema potrebna svojstva za svoju redovitu uporabu ili za promet,
  • ako stvar nema potrebna svojstva za posebnu uporabu za koju je Kupac nabavlja, a koja je bila poznata Prodavatelju ili mu je morala biti poznata
  • ako stvar nema svojstva i odlike koje su izrijekom ili prešutno ugovorene, odnosno propisane
  • kad je Prodavatelj predao stvar koja nije jednaka uzorku ili modelu, osim ako su uzorak ili model pokazani samo radi obavijesti
  • ako stvar nema svojstva koja inače postoje kod drugih stvari iste vrste i koja je Kupac mogao opravdano očekivati prema naravi stvari, posebno uzimajući u obzir javne izjave Prodavatelja, proizvođača i njihovih predstavnika o svojstvima stvari (reklame, označavanje stvari i dr.)
  • ako je stvar nepravilno montirana pod uvjetom da je usluga montaže uključena u ispunjenje ugovora o prodaji
  • ako je nepravilna montaža posljedica nedostataka u uputama za montažu.

Ako je Kupac na temelju izjava proizvođača ili njegova predstavnika očekivao postojanje određenih svojstava stvari, nedostatak se ne uzima u obzir ako Prodavatelj nije znao niti morao znati za te izjave, ili su te izjave bile opovrgnute do trenutka sklapanja ugovora ili one nisu utjecale na odluku Kupca da sklopi ugovor. Prodavatelj ne odgovara za nedostatke ako su u trenutku sklapanja ugovora bili poznati Kupcu ili mu nisu mogli ostati nepoznati. Prodavatelj odgovara i za nedostatke koje je kupac mogao lako opaziti ako je izjavio da stvar nema nikakve nedostatke ili da stvar ima određena svojstva ili odlike.


ONLINE RJEŠAVANJE POTROŠAČKIH SPOROVA

Sukladno uredbi Europske unije, Planet Zoe sudjeluje u rješavanju potrošačkih sporova za proizvode i usluge kupljene putem interneta, a koje kupci mogu predati online.

Uredba Europske Unije br. 524/2013. o online rješavanju potrošačkih sporova (Online Dispute Resolution platform) primjenjuje se od 09. siječnja 2016.

Sukladno Članku 14. stavku 1. te Uredbe propisana je obveza trgovaca sa sjedištem u Europskoj uniji koji sudjeluju u ugovorima o online prodaji da na lako dostupnom mjestu na svojim internetskim stranicama osiguravaju elektronsku poveznicu s Platformom za ORS. Platforma za online rješavanje potrošačkih sporova (Platforma za ORS) započela je s radom 15. veljače 2016. godine.

Platforma Europske komisije za rješavanje sporova preko interneta omogućava rješavanje sporova vezanih uz kupnju, kako u tuzemstvu tako i u inozemstvu.

Pristup platformi:

http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Trgovac trenutno ne sudjeluje u predmetnim postupcima za online rješavanje potrošačkih sporova.

 

Jednostrani raskid ugovora

'Prodavatelj' je u nastavku teksta planetzoe.hr webshop (tvrtka Planet Zoe d.o.o.), a 'Kupac' bilo koji posjetitelj koji je izvršio narudžbu u navedenom shopu i platio proizvod.

Kupac ima pravo na jednostrani raskid ugovora, bez navođenja razloga, u roku od 14 dana od dana kada je Kupcu ili trećoj osobi određenoj od strane Kupca roba predana u posjed. Kako bi mogao ostvariti pravo na jednostrani raskid ugovora, kupac mora obavijestiti Prodavatelja o svojoj odluci o jednostranom raskidu ugovora prije isteka roka i to putem ovog obrasca za jednostrani raskid ugovora ili putem bilo koje druge nedvosmislene izjave kojom izražava svoju volju da raskine ugovor, poslane poštom ili elektroničkom poštom (u kojoj su navedeni ime i prezime, adresa, broj telefona, telefaksa i adresa elektroničke pošte, te ugovor/narudžba koji potrošač raskida).

U slučaju jednostranog raskida ugovora kupac snosi izravne troškove povrata robe, i dužan je vratiti robu Prodavatelju neoštećenu, nekorištenu, u istom obliku i u originalnom pakiranjubez nepotrebnog odgađanja, preporučenom poštom, putem pružatelja poštanskih usluga, zajedno s računom, a najkasnije u roku od 14 dana. Smatra se da je Kupac izvršio svoju obvezu na vrijeme ako je prije isteka naprijed navedenog roka poslao robu Prodavatelju. Kupac je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.

Posebna napomena za povrat knjiga i igračaka: proizvode Kupac mora vratiti neoštećene, nekorištene, kompletne, u istom obliku i u originalnom pakiranju. Ukoliko je proizvod u tom roku bio sastavljan, korišten i u funkciji, odnosno uporabi, povrat proizvoda nije moguć. 

Prodavatelj dužan je bez odgađanja, a najduže u roku od 14 dana od dana zaprimanja obavijesti potrošača o jednostranom raskidu ugovora, vratiti potrošaču što je platio, ali ne prije nego što joj roba bude vraćena. Povrat novca bit ce vraćen na isti način na koji je potrošač izvršio uplatu. U slučaju plaćanja pouzećem povrat se vrši na tekući račun kupca. U slučaju da je roba koju Kupac vraća oštećena i nije za daljnju prodaju, Prodavatelj nije obvezan prihvatiti povrat takve robe. U slučaju da je robi rukovanjem potrošača umanjena vrijednost, Prodavatelj ima pravo na razmjerno umanjenje iznosa koji vraća potrošaču.
 

Povrat

Savjetujemo da prije potpisivanja dostavnog lista ne preuzimate paket, već ga u prisustvu dostavljača otvorite i provjerite vanjski izgled naručenih artikala u paketu, a pogotovo ako paket pokazuje vidna oštećenja. Ako roba ima vidna oštećenja, nedostatke ili se radi o robi koju niste naručili molimo da paket ne preuzimate - dostavljač će ga vratiti nama, a naša korisnička podrška kontaktirat će vas kako biste dogovorili novu dostavu ispravne robe ili eventualni povrat sredstava za slučaj da roba koju želite nije raspoloživa.

Pregled i rukovanje s robom u vezi prava na jednostrani raskid ugovora

Preuzimanjem robe od strane Kupca ili osobe koju je Kupac odredio, na Kupca prelazi rizik njezine slučajne propasti i oštećenja. Kupac je obvezan, za vrijeme trajanja roka za jednostrani raskid ugovora, postupati s dužnom pažnjom prilikom pregleda, odnosno rukovanja robom. Kupac je odgovoran za umanjenu vrijednost robe kad je ona posljedica rukovanja robom koje prelazi okvir potreban da bi se utvrdila narav, karakteristike i funkcioniranje robe. Umanjena vrijednost robe može se posebice sastojati od troškova čišćenja i popravka, ako se više ne može prodavati kao nova, opravdanog gubitka prihoda za trgovca prilikom raspolaganja vraćenom robom kao korištenom robom. O opsegu odgovornosti Kupca za umanjenu vrijednost robe odlučivat će se u svakom pojedinom slučaju, uzimajući u obzir sve relevantne okolnosti. Umanjenje iznosa kupoprodajne cijene koji se vraća Kupcu koji koristi pravo jednostranog raskida ugovora u pravilu iznosi 20-50% s time da ovim putem nije određena minimalna, a ni maksimalna stopa umanjenja te će konačni iznos umanjenja ovisiti o troškovima Prodavatelja koji su nastali u konkretnom slučaju.

Radi lakšeg razumijevanja što se ne smije raditi s robom unutar roka od 14 dana za jednostrani raskid ugovora, najbolje je upitati se što se ne smije raditi s robom u fizičkoj trgovini. Primjerice, ni u fizičkoj trgovini pa stoga niti pri kupovini putem webshopa ne smije se: 

  • savijati knjige, gužvati stranice, čitati cijelu knjigu od korica do korica, pisati u njima, podcrtavati ili na drugi način ostavljati tragove korištenja na knjigama,
  • raspakiravati igru ili igračku, igrati se društvenom igrom, sastavljati slagalicu ili koristiti igračku, odnosno stavljati iste u funkciju.