Uvjeti prodaje
1. OPĆI UVJETI POSLOVANJA
Trgovačko društvo Planet Zoe d.o.o. (dalje u tekstu: Planet Zoe) nositelj je svih prava na internetskoj stranici planetzoe.hr. Putem navedene stranice Planet Zoe pruža uslugu prodaje putem svog servisa (dalje u tekstu: Internetska knjižara Planet Zoe). Korištenjem usluge Internetske knjižare Planet Zoe i svih pridruženih stranica i servisa na planetzoe.hr domeni smatra se da su potrošači u svakom trenutku upoznati s ovim Uvjetima prodaje (dalje u tekstu: Uvjeti), te da ih u cijelosti razumiju i prihvaćaju. Ovi Uvjeti primjenjuju se na prava i obveze koja se odnose na kupnju proizvoda ili usluga putem Internetske knjižare Planet Zoe te prava i obveze koje proizlaze iz sklapanja Ugovora o prodaji na daljinu (dalje u tekstu: Ugovor) između potrošača kao krajnjeg kupca i Internetske knjižara Planet Zoe smatraju se sastavnim dijelom takvih ugovora.
Pružatelj usluge internetske prodaje je izdavačka kuća:
Planet Zoe d.o.o.
F. Vrančića 12
10410 Velika Gorica
OIB 94859048874
Korisnike upućujemo da se prije kupnje upoznaju s ovim Uvjetima te da ih redovito provjeravaju kako bi bili upoznati sa svim pravima i obvezama. Planet Zoe pridržava pravo izmjene ovih Uvjeta u svako doba bez obveze prethodne najave te neće biti odgovoran ni za kakve moguće posljedice proizašle iz takvih promjena. Navedene promjene stupaju na snagu objavljivanjem na ovim internetskim stranicama.
2. UVJETI PRODAJE
I) Sklapanje Ugovora o prodaji
Ovi Uvjeti kao i pojedini uvjeti prodaje naznačeni uz informacije o određenim proizvodima predstavljaju ponudu za sklapanje Ugovora te korisnik kao kupac svojom registracijom, zaključivanjem narudžbe ili na drugi način utvrđen ovim Uvjetima iste prihvaća. Ugovor između korisnika i Planeta Zoe smatra se zaključenim u trenutku kada su korisniku poslani naručeni artikli.
Predmet i komercijalna svrha Ugovora je kupnja odabranog proizvoda putem Internetske knjižara Planet Zoe uz plaćanje odgovarajuće naknade – cijene toga proizvoda i usluge dostave istog. Ugovor se zaključuje sredstvima daljinske komunikacije (Ugovor sklopljen na daljinu) i to putem poruke da je narudžba korisniku poslana.
Prije nego ugovor stupi na snagu, korisnik prihvaća ponudu na jedan od sljedećih načina:
- odabirom plaćanja i dovršenjem narudžbe kao registrirani korisnik,
ili
- odabirom plaćanja i dovršenjem narudžbe kao gost korisnik bez registracije.
Ugovor stupa na snagu u trenutku kada je korisniku poslana elektronička obavijest o tome da je narudžba poslana, odnosno prikupljena od strane dostavne službe.
Prodavatelj ima pravo odbiti sklapanje ugovora (po primitku narudžbe), odnosno raskinuti već sklopljeni ugovor, ako smatra da od strane Korisnika postoji mogućnost zlouporabe (ako je Koristik prethodno slao narudžbe koje bez valjanog razloga i objašnjenja nije preuzimao, odbijao, nije imao namjeru preuzeti, ili ako postoji mogućnost zlouporabe tuđih osobnih podataka).
II) FORMIRANJE CIJENA I POSTUPAK KUPNJE
Glavne karakteristike proizvoda, način uporabe, cijene, posebni popusti i pogodnosti, načini plaćanja i dostave odnose se na one koji su važeći u trenutku zaključene narudžbe. Navedeni podaci će biti naznačeni uz svaki proizvod i u košarici.
Ukupna cijena proizvoda (cijena proizvoda u koju je uključen iznos PDV-a i trošak dostave), vidljiva je u košarici za kupnju prije zaključenja narudžbe. Sve informacije o potvrdi kupnje temeljem narudžbe dostavit će se na adresu elektroničke pošte kupca navedenu u postupku narudžbe ili u košarici za kupnju pri unosu podataka prilikom zaključivanja narudžbe. Sve cijene su izražene u eurima (EUR). U sve cijene je uračunat PDV.
Potvrda o narudžbi stiže na elektroničku adresu kupca odmah po izvršenoj narudžbi. Potvrda se smatra ponudom za sklapanje Ugovora.
Ako kupac ne zaprimi obavijest o potvrdi narudžbe, postoji mogućnost da je pogrešno unio adresu svoje elektronske pošte. U tom slučaju molimo kupca da nas kontaktira na: narudzbe(et)planetzoe.hr ili na telefonski broj 01/6260289 kako bi naša služba za korisnike provjerila je li narudžba zaprimljena i poslala potvrdu o narudžbi, odnosno potvrdu o sklopljenom ugovoru.
Ako niste sigurni kako izvršiti kupnju, slobodno nas nazovite na broj 01/6260289 i mi ćemo pomoći ispuniti košaricu i dovršiti postupak naručivanja.
Telefonska linija 01/6260289 otvorena je radnim danima od 9 do 15 sati. U slučaju nemogućnosti javljanja na poziv (npr. ako upravo razgovaramo s drugim korisnikom), uzvratit ćemo vam poziv.
III) NAČINI PLAĆANJA
Plaćanje cijene proizvoda i troškova dostave može se izvršiti na jedan od sljedećih načina:
a) Plaćanje pouzećem. Prilikom primopredaje pošiljke dostavljaču se plaća cjelokupni iznos naznačen u računu i na paketu.
b) Plaćanje kreditnom karticom. Naručeni proizvodi mogu se platiti online MasterCard ili Visa karticom. Za Internetsku knjižaru Planet Zoe kartice prihvaća i obrađuje Raiffeisenbank Austria d.d. (RBA), e-ToMiTreba!! Elektronička trgovina. RBA je certificirana banka za prihvat kartica na internet prodajnim mjestima. e-ToMiTreba!! koristi SSL kriptiranje s 2048 bitnim ključem. Jamčimo sigurnost internetske kupovine zahvaljujući primjeni 3D sigurnosnih standardapropisanih od strane Visa Europe (Verified by Visa) i Mastercard Worldwide (Mastercard Secure Code). Podatke svoje kartice kupac unosi na stranici RBA banke u e-ToMiTreba!! sučelju za kartičnu naplatu.
c) Ponuda - Virman. Ovaj način plaćanja podrazumijeva plaćanje unaprijed na jedan od tri načina:
- Općom uplatnicom. Proizvodi za koje je zaključena narudžba mogu se plaćati uplatom putem opće uplatnice u svim poslovnicama banaka, FINA-e ili uredima Hrvatske pošte. Nakon potvrde narudžbe, Planet Zoe prosljeđuje e-mailom podatke potrebne za plaćanje općom uplatnicom. Sve podatke je potrebno točno upisati u opću uplatnicu i izvršiti uplatu u roku.
- Plaćanje internet bankarstvom. Proizvodi za koje je zaključena narudžba mogu se plaćati putem internet bankarstva bilo koje banke u Republici Hrvatskoj i u drugim državama članicama Europske Unije u kojima je otvorena mogućnost takvog načina plaćanja. Uplate iz inozemnih banaka izvan Europske Unije (EU), banaka koje nemaju otvorene poslovnice u Republici Hrvatskoj, te s računa koji nisu otvoreni u RH i EU, ne primamo. Nakon potvrde narudžbe, Planet Zoe prosljeđuje e-mailom sve potrebne podatke za izvršenje plaćanja. Ponuda vrijedi 5 dana od dana izdavanja.
- Plaćanje po ponudi/predračunu. Pravne osobe mogu plaćati predračunom. Nakon potvrde narudžbe, Planet Zoe na navedenu e-mail adresu kupca dostavlja ponudu/predračun. Nakon primitka uplate pokreće se postupak isporuke.
IZJAVA O KONVERZIJI:
Starting from 01/01/2023 all payments will be effected in EURO currency. The amount your credit card account will be charged for is obtained through the conversion of the price in your local currency into Euro according to the current exchange rate of the Croatian National bank. When charging your credit card, the same amount is converted into your local currency according to the exchange rate of credit card associations. As a result of this conversion there is a possibility of a slight difference from the original price stated in our web site.
IV) DOSTAVA, TROŠAK DOSTAVE, ROK ISPORUKE
Trošak dostave obračunava se automatski prilikom kupnje proizvoda. Kupcu se izdaje račun na kojem se nalazi pojedinačna i ukupna cijena kupljenih proizvoda te cijena dostave, s iskazanim porezom na dodanu vrijednost (PDV).
Trošak dostave bit će iskazan u košarici uz ukupnu cijenu proizvoda.
Trošak dostave na području Republike Hrvatske iznosi 4 € bez obzira na težinu, volumen ili adresu kupca (osim za područja izvan zone naše dostave).
Za iznos narudžbe od 39 € naviše trošak dostave na području Republike Hrvatske u cijelosti snosi Planet Zoe.
Rok je isporuke proizvoda na području cijele Republike Hrvatske 2 do 7 radnih dana od dana zaključene narudžbe, izuzev proizvoda s posebnom napomenom. Dostavu vršimo dostavnim službama GLS i Overseas Express, osim na pojedine jako udaljene otoke ili slabo dostupna pogranična mjesta kamo dostavna služba ne vrši isporuku. Popis otoka na koje se vrši dostava i raspored vožnje (dane dostave) može provjeriti na mrežnim stranicama dostavne službe.
U rokove isporuke ne računaju se:
- dan prijama narudžbe;
- vrijeme kašnjenja zbog netočne i nepotpune adrese primatelja;
- vrijeme kašnjenja zbog više sile, kvara dostavnog vozila ili zastoja u prometu nastalog bez krivnje Planeta Zoe;
- subote i nedjelje, te praznici i blagdani po hrvatskim propisima.
Radno vrijeme službe za zaprimanje narudžbi je od ponedjeljka do petka od 9.00 do 15.00 sati, a dostave trećom osobom (dostavne službe, pošta) u skladu s njezinim radnim vremenom. Zbog više sile (kvar dostavnog vozila, vremenska nepogoda na ruti, zatvorena cesta i sl.) povremeno zna doći do kraćeg kašnjenja isporuke, za što odgovornost preuzima dostavna služba koja sa svoje strane nastoji što brže i kvalitetnije obaviti isporuku.
U slučaju promjene roka dostave ili bilo koje druge važne okolnosti za izvršenje narudžbe, kupca će obavijestiti naša služba za korisnike.
Ograničenja u dostavi:
Dostavu vršimo u sva kopnena mjesta na teritoriju Republike Hrvatske i na 14 najvećih otoka.
Otoci na koje redovno dostavljamo su: Krk, Cres, Lošinj, Rab, Murter, Korčula, Pelješac, Vir, Pag, Hvar, Brač, Vis, Pašman, Ugljan. Na ostale otoke dostavu ne vršimo.
V) Jednostrani raskid Ugovora o prodaji
Povodom sklapanja Ugovora, korisniku će biti dostavljena potvrda o sklopljenom Ugovoru (potvrda o izvršenoj narudžbi koja sadži sve podatke), odnosno predugovorne obavijesti sukladno članku 60. Zakona o zaštiti potrošača (NN 19/22), kao i poveznica na Uvjete.
Potrošač ima pravo, ne navodeći razloge za to, jednostrano raskinuti ugovor sklopljen izvan poslovnih prostorija ili sklopljen na daljinu od dana njegova sklapanja, a najkasnije u roku od 14 dana, odnosno iskoristiti svoje pravo na jednostrani raskid ugovora iz članka 79. Zakona o zaštiti potrošača nakon što je postavio zahtjev u skladu s člankom 68. ili člankom 77.
U slučaju sklapanja ugovora o kupoprodaji, rok započinje teći od dana kada je potrošaču ili trećoj osobi određenoj od strane potrošača, a koja nije prijevoznik, roba koja čini predmet ugovora predana u posjed.
Ako je jednom narudžbom naručio više komada robe koji trebaju biti isporučeni odvojeno odnosno ako je riječ o robi koja se dostavlja u više komada ili više pošiljki, rok iz stavka 1. ovoga članka započinje teći od dana kada je potrošaču ili trećoj osobi određenoj od strane potrošača, a koja nije prijevoznik, predan u posjed zadnji komad ili zadnja pošiljka robe.
Potrošač je dužan prije isteka roka za jednostrani raskid ugovora iz članka 79. Zakona obavijestiti trgovca o svojoj odluci da raskine ugovor, i to putem Obrasca za jednostrani raskid ugovora ili putem bilo koje druge nedvosmislene izjave kojom izražava svoju volju da raskine ugovor.
Potrošač ne može se koristiti pravom na jednostrani raskid ugovora iz članka 79. Zakona o zaštiti potrošača, u slučajevima u kojima je temeljem članka 86. toga Zakona to pravo isključeno odnosno o pretpostavkama pod kojima potrošač gubi pravo na jednostrani raskid ugovora.
Da bi korisnik mogao ostvariti pravo na jednostrani raskid Ugovora, mora obavijestiti Planet Zoe o svojoj odluci o jednostranom raskidu Ugovora prije isteka roka i to nedvosmislenom izjavom poslanom poštom (Planet Zoe d.o.o., F. Vrančića 12, 10410 Velika Gorica) ili elektroničkom poštom na narudzbe@planetzoe.hr, u kojoj ćete navesti svoje ime i prezime, adresu, broj telefona, ili adresu elektroničke pošte, broj računa/narudžbe, a može koristiti i navedeni pisani obrazac za jednostrani raskid Ugovora.
Također, Obrazac za jednostrani raskid Ugovora korisnik može elektronički ili pisanim putem ispuniti i poslati Planetu Zoe koji će bez odgađanja dostaviti potvrdu primitka obavijesti o jednostranom raskidu Ugovora elektroničkom poštom. Obrazac možete preuzeti ovdje.
Rok za jednostrani raskid Ugovora iznosi 14 (četrnaest) dana od dana kada je korisniku ili trećoj osobi koju je korisnik odredio, a koja nije prijevoznik, roba koja je predmet Ugovora predana u posjed, odnosno u slučaju usluge, od sklapanja Ugovora.
Ako korisnik jednostrano raskine Ugovor, izvršit će mu se povrat sredstava koji je od njega primljen bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 (četrnaest) dana od dana kada Planet Zoe zaprimi korisnikovu odluku o jednostranom raskidu Ugovora, osim ukoliko je korisnik odabrao drugu vrstu isporuke. Povrat novca bit će izvršen na isti način na koji je korisnik izvršio uplatu. U slučaju da korisnik pristaje na drugi način povrata plaćenog iznosa, ne snosi nikakve troškove u odnosu na povrat. Povrat novca Planet Zoe može izvršiti tek nakon što mu roba bude vraćena u stanju kakvom ju je korisnik zaprimio.
Korisnik je dužan robu dobro zapakirati i preporučenom poštom poslati na adresu skladišta s kojeg je pošiljka poslana, a to je Domus Cargo (Planet Zoe), Velika cesta 33, 10020 Zagreb-Odra, bez nepotrebnog odgađanja, a u svakom slučaju najkasnije u roku od 14 (četrnaest) dana od dana od primitka pošiljke. Izravne troškove povrata robe korisnik snosi sam. Korisnika se moli da prije raskida Ugovora nazove na broj telefona 01/6260-289 ili se javi na narudzbe(et)planetzoe.hr kako bi mu bio objašnjen postupak vraćanja robe.
Korisnik je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe. U slučaju oštećenja originalne ambalaže iznos povrata bit će umanjen za postotak sukladan vrijednosti robe.
Ako je na zahtjev korisnika izvršavanje usluge započelo tijekom roka za jednostrani raskid Ugovora, korisnik je dužan platiti Planetu Zoe iznos koji je razmjeran onom što je isporučeno do trenutka kada je korisnik obavijestio Planet Zoe o jednostranom raskidu Ugovora.
Prodavatelj ima pravo odbiti sklapanje ugovora, odnosno raskinuti već sklopljeni ugovor (po primitku narudžbe) ako smatra da od strane Korisnika postoji mogućnost zlouporabe: ako je Koristik prethodno slao narudžbe koje bez valjanog razloga i objašnjenja nije preuzimao, nije imao namjeru preuzeti, ili ako postoji mogućnost zlouporabe tuđih podataka i ostali razlozi.
VI) Reklamacije i zamjena proizvoda
Kupac ima pravo na zamjenu isporučenih proizvoda u slučaju kada je isporučen proizvod koji nije naručen ili ako je riječ o proizvodu s kvalitativnim nedostacima (u slučaju knjiga tu su, na primjer, pomiješani arci, ispušteni arci, neotisnute stranice). Proizvod zajedno s izvornim računom treba vratiti Prodavatelju. Troškove zamjene artikla s kvalitativnim nedostacima snosi Prodavatelj. To radimo tako što u dogovoru s vama pošaljemo kurira dostavne službe koji će preuzeti paket s neispravnom knjigom i dostaviti vam ispravan primjerak.
Reklamacije vezane za nedostatke proizvoda te svi ostali prigovori mogu se izjaviti u usmenoj ili pismenoj formi putem:
- telefona: 01/6260-289 radnim danima od 9 do 15 sati
- e-mail adrese: narudzbe(et)planetzoe.hr
- pošte na adresu: Planet Zoe d.o.o., F. Vrančića 12, 10410 Velika Gorica.
U slučaju opravdane reklamacije omogućuje se raskid Ugovora uz povrat uplaćenog iznosa ili zamjena proizvoda. Ako se radi o oštećenju i/ili neispravnosti isporučene robe, kupac treba poslati fotografiju navedene reklamacije kako bi se ista uvažila na temelju fizičkog dokaza. Ako se utvrdi da je reklamacija opravdana te da kupac nije utjecao na neispravnost, oštećenje ili bilo kakav nedostatak robe, prikup reklamirane neispravne ili pogrešno isporučene robe Planet Zoe vrši o svom trošku. U slučaju opravdane reklamacije trošak zamjene proizvoda s novim u cijelosti snosi Planet Zoe.
U slučaju spora oko opravdanosti reklamacije i/ili načina na koji je proizvod vraćen (proizvod mora biti nekorišten, u nepromijenjenoj količini te u originalnoj ambalaži, uz predočen originalni račun) proizvod će se dati na vještačenje vještaku ili stručnoj pravnoj osobi. U slučaju da se vještačenjem utvrdi opravdanost reklamacije, sav trošak zamjene proizvoda snosi Planet Zoe, a u slučaju neopravdane reklamacije trošak će snositi kupac.
Ako ste pronašli nedostatak (gore navedeni primjeri) u knjizi čiji je nakladnik Planet Zoe, ali ste je kupili na drugom prodajnom mjestu (kod drugog Prodavatelja), raskid ugovora, povrat i zamjenu izvršava Prodavatelj koji vam je knjigu prodao i čiji račun ste primili. Molimo da se u zakonskom roku obratite prodavatelju čiji su podaci navedeni na računu.
3. SIGURNOST I ZAŠTITA OSOBNIH PODATAKA
Sigurnost vaših osobnih podataka nam je izuzetno važna. Našu kompletnu i detaljnu Politiku privatnosti i zaštite osobnih podataka pročitajte na linku: ZAŠTITA OSOBNIH PODATAKA.
4. KOMUNIKACIJA S KORISNICIMA
Registracijom i kupovinom dajete suglasnost da vas Planet Zoe može kontaktirati putem elektroničke pošte ili telefonski, isključivo u potrebi prikupa dodatnih nepotpunih podataka nužnih za izvršenje i dostavu vaše narudžbe. Prijavom na Newsletter daje se suglasnost da vas Planet Zoe može obaviještavati o promjenama ili dodavanja sadržaja stranicama, popustima, akcijama, proizvodima ili promjeni načina pružanja usluge. Korisnik može u svakom trenutku opozvati navedenu suglasnost.
5. "COOKIE" - KOLAČIĆI
Planetzoe.hr koristi "cookie" kao identifikator sesije, odnosno "cookie" sadrži tzv. "session id", kako bi se osiguralo da tijekom trajanja sesije planetzoe.hr prepoznaje i pamti korisnikov preglednik (browser), a samim time i korisnika, te na taj način omogući kupnju.
6. OSTALE ODREDBE
Planet Zoe pridržava pravo ukidanja usluge, isključivanja pojedinog artikla iz ponude i promjene sadržaja kao i ostalih usluga i podstranica koje su sastavni dio mrežnih stranica Planeta Zoe u svako doba bez obveze prethodne najave te neće biti odgovorna ni za kakve moguće posljedice proizašle iz takvih promjena. Navedene promjene stupaju na snagu objavljivanjem na ovim internetskim stranicama.
Planet Zoe pridržava pravo promjene, ograničenja ili prestanak pružanja usluge u svako doba bez obaveze prethodne najave, uključivo i djelomično ili može u potpunosti ograničiti pristup kao i pružanje određenih usluga korisnicima koji krše odredbe ovih Uvjeta te Općih uvjeta korištenja.
Korištenje usluga Planet Zoe odobrava se isključivo punoljetnim osobama. Uporaba i korištenje mrežnih stranica Planet Zoe od strane djece ili maloljetnih osoba nije dozvoljena, te su roditelji i/ili skrbnici dužni o tome voditi računa, u protivnom preuzimaju sva prava i obveze nastale takvim korištenjem, a Planet Zoe ne odgovara za eventualne posljedice takvog korištenja.
Kupljeni proizvodi koriste se na vlastitu odgovornost i isti se ne mogu smatrati zamjenom za liječničku pomoć, logopedsku, nutricionističku terapiju ni edukacijsko-rehabilitacijsku terapiju.
Planet Zoe se u potpunosti odriče bilo kakve odgovornosti za točnost i/ili potpunost svih informacija i sadržaja koji se nalaze na planetzoe.hr. Planet Zoe zadržava pravo pogreške u opisu i slici proizvoda.
Slike proizvoda na mrežnim stranicama Planeta Zoe su ilustrativne prirode. Slika koja ilustrira proizvod ne mora u potpunosti odgovarati stvarnom izgledu i sadržaju proizvoda te kupac takve proizvode ne može reklamirati s te osnove. Planet Zoe će nastojati na web stranicama planetzoe.hr objavljivati točne i aktualne podatke, ali ne preuzima odgovornost za točnost i potpunost istih.
Usluge koje Vam pruža Planet Zoe ne uključuju troškove koje snosite koristeći računalnu opremu i drugu elektroničku opremu (elektroničke uređaje) te usluge za pristup našim stranicama. Planet Zoe nije odgovoran za troškove telefona, podatkovnog prometa ili bilo koje druge troškove do kojih može doći prilikom narudžbe ili pregledavanja/pretraživanja internetskih stranica.
Ispričavamo se za mogućih povremenih pogrešaka u sustavu. Ako uočite pogrešku u radu mrežnih stranica Planeta Zoe, molimo da o tome obavijestite našu službu za korisnike. Pogrešku ćemo proslijediti našem webmasteru koji će je nastojati otkloniti u najkraćem roku. Planet Zoe d.o.o. ne snosi odgovornost za tehničke pogreške u radu internetskog programa te ih smatra višom silom.
Za sve upite ili nejasnoće možete nas kontaktirati preko e-pošte: narudzbe(et)planetzoe.hr ili telefonski +385-1-6260-289. Zahvaljujemo Vam na razumijevanju i suradnji!